Departament Polityki Regionalnej zaprasza na bezpłatne szkolenia pt. „Pomoc publiczna oraz pomoc de minimis – poziom podstawowy”. W przypadku chęci wzięcia udziału w szkoleniu, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego wraz z niniejszą informacją pod przyciskiem „Weź udział”. Zgłoszenia przyjmujemy do 21 czerwca br. do godz. 12:00. lub do wyczerpania limitu miejsc. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Do osób zakwalifikowanych na szkolenie prześlemy maila potwierdzającego.

Informacja o szkoleniu

Departament Polityki Regionalnej zaprasza na bezpłatne szkolenia pt. „Pomoc publiczna oraz pomoc de minimis – poziom podstawowy”.

W przypadku chęci wzięcia udziału w szkoleniu, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego wraz z niniejszą informacją pod przyciskiem „Weź udział”. Zgłoszenia przyjmujemy do 21 czerwca br. do godz. 12:00. lub do wyczerpania limitu miejsc.
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Do osób zakwalifikowanych na szkolenie prześlemy maila potwierdzającego.

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do potencjalnych beneficjentów RPO WŁ

Kto poprowadzi?

Małgorzata Rulińska – Absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zielonej Górze. Wiedzę z zakresu finansów, dyplomacji oraz administracji zdobywała również na University of Kentucky oraz Georgetown University w Waszyngtonie. Trener, ekspert, doradca oraz kierownik merytoryczny projektów dofinansowanych ze środków unijnych.

Kiedy?

26 czerwca 2018 r.

godz. 8:30-16:30

Gdzie?

Sala konferencyjna w Centrum Obsługi Przedsiebiorcy na I  piętrze przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi.

https://rpo.lodzkie.pl/szkolenia-fe/item/2641-zapraszamy-na-bezplatne-szkolenie-pt-pomoc-publiczna-oraz-pomoc-de-minimis-poziom-podstawowy

Departament Polityki Regionalnej zaprasza na bezpłatne szkolenia pt. „Pomoc publiczna oraz pomoc de minimis – poziom zaawansowany – dla jednostek samorządu terytorialnego””.

Informacja o szkoleniu

Departament Polityki Regionalnej zaprasza na bezpłatne szkolenia pt. „Pomoc publiczna oraz pomoc de minimis – poziom zaawansowany – dla jednostek samorządu terytorialnego””.

W przypadku chęci wzięcia udziału w szkoleniu, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego wraz z niniejszą informacją pod przyciskiem „Weź udział”. Zgłoszenia przyjmujemy do 22 czerwca br. do godz. 12:00. lub do wyczerpania limitu miejsc.
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Do osób zakwalifikowanych na szkolenie prześlemy maila potwierdzającego.

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do beneficjentów RPO WŁ

Kto poprowadzi?

Małgorzata Rulińska – Absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zielonej Górze. Wiedzę z zakresu finansów, dyplomacji oraz administracji zdobywała również na University of Kentucky oraz Georgetown University w Waszyngtonie. Trener, ekspert, doradca oraz kierownik merytoryczny projektów dofinansowanych ze środków unijnych.

Kiedy?

27 czerwca 2018 r.

godz. 8:30-16:30

Gdzie?

Sala konferencyjna w Centrum Obsługi Przedsiebiorcy na I  piętrze przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi.

https://rpo.lodzkie.pl/szkolenia-fe/item/2647-tytul-informacji-zapraszamy-na-bezplatne-szkolenie-pt-pomoc-publiczna-oraz-pomoc-de-minimis-poziom-zaawansowany-dla-jednostek-samorzadu-terytorialnego

SPOTKANIA INFORMACYJNO-KONSULTACYJNE DLA MIESZKAŃCÓW OBSZARU DZIAŁANIA STOWARZYSZENIA LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „BUD-UJ RAZEM”

SPOTKANIA INFORMACYJNO-KONSULTACYJNE DLA MIESZKAŃCÓW OBSZARU DZIAŁANIA STOWARZYSZENIA LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „BUD-UJ RAZEM”

TERMIN I MIEJSCE:

23.05.2018 r. godz.8:00 – 11:00 – Urząd Gminy w Grabicy, Grabica 66, 97-306 Grabica,

23.05.2018 r. godz.12:00 – 15:00 – Urząd Gminy w Moszczenicy, ul.Kosowska1, 97-310 Moszczenica

24.05.2018 r.godz.8:00 – 11:00 – Dom Kultury Gorzkowice, ul. Cmentarna 5A, 97-350 Gorzkowice

24.05.2018 r.godz.12:00 – 15:00 – Wspólny Dom, ul. Piotrkowska 5, 97-510 Ręczno

RAMOWY ZAKRES SPOTKANIA INFORMACYJNO-KONSULTACYJNEGO:

  1. Planowane nabory – zasady ubiegania się o przyznanie pomocy oraz o przyznanie grantów
    w poddziałaniu 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność (ze szczególnym uwzględnieniem projektów grantowych).

  2. Praktyczne wskazówki przy wypełnianiu dokumentacji aplikacyjnej oraz kompletowaniu załączników.

  3. Zasad dokonywania wyboru operacji oraz dokumentowanie spełniania kryteriów dostępu do wsparcia.

  4. Zasady realizacji operacji – praktyczne wskazówki, jak prawidłowo rozpocząć i realizować operację / zadanie, żeby nie narazić się na ryzyko utraty dofinansowania oraz jak zaplanować realizację operacji, żeby nie mieć trudności w przygotowaniu dokumentacji związanej
    z rozliczeniem operacji / zadania.

  5. Indywidualne konsultacje.

 

Uwaga! Jeśli Twoja firma była założona przed 1 stycznia 2012 roku i została przeniesiona do CEIDG z gminnej ewidencji – upewnij się, że na wpisie znajduje się numer PESEL. Jeśli go na nim nie ma i nie uzupełnisz go do 19 maja 2018 roku – wpis będzie podlegał wykreśleniu z urzędu. 

Uwaga! Jeśli Twoja firma była założona przed 1 stycznia 2012 roku i została przeniesiona do CEIDG z gminnej ewidencji – upewnij się, że na wpisie znajduje się numer PESEL. Jeśli go na nim nie ma i nie uzupełnisz go do 19 maja 2018 roku – wpis będzie podlegał wykreśleniu z urzędu. 

Jak sprawdzić, czy PESEL jest na wpisie?

  1. Znajdź swój wpis w bazie przedsiębiorców i zobacz w historii wpisu, czy składałeś jakieś wnioski po 1 stycznia 2012 roku. Jeśli tak – już uzupełniłeś PESEL i nie musisz nic robić.
  2. Jeżeli nie składałeś wniosków po 1 stycznia 2012 roku, znajdź swój wpis w bazie przedsiębiorców i zobacz, czy pod statusem działalności jest informacja “wpis nie przeszedł weryfikacji, przyczyna: braku numeru PESEL”. Jeśli jest – udaj się do dowolnego urzędu gminy, żeby uzupełnić dane.
  3. Nie możesz znaleźć wpisu lub nie składałeś żadnych wniosków przez CEIDG? Udaj się do dowolnego urzędu gminy, gdzie urzędnik odnajdzie Twój wpis i sprawdzi, czy jest na nim PESEL. Jeśli go nie ma – od razu przyjmie od Ciebie wniosek o zmianę, na którym uzupełnisz brakujące dane.

Co jeśli nie zdążysz uzupełnić numeru PESEL do 19 maja 2018 r. i wpis zostanie wykreślony z urzędu? Będziesz mógł wystąpić do Ministra Przedsiębiorczości i Technologii o przywrócenie wpisu i umieszczenie na nim brakujących danych. Pismo będzie trzeba przesłać do Departamentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii na adres sekretariatDMP@mpit.gov.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa.”